Kizlar kas ilaci kullanmam lazm 40 günlük bebegim var dolaptada stok süt var doktor 4 gün kullan emzirme dedi eczacida gece 11 de emzir ilaci kullan 8 saat sonra tekrar sütü sag o sekil ver dedi aile hekimine geldim oda 10 saat ara koy sütü sagip oyle ver dedi . Kafam cok karıştı 10 saat ara koyup versem mi vermesem mi die arada meme de vereym ki tamamen biberona alismasin diye nasl yapmalıyım birde dolaptaki sütü kac saat kadr disarda birakablrm