Gunsss Merhaba hanımlar 🎈 oğlum Ekim doğumlu yaza 9-10 aylık olacak kaç numara ayakkabı giyer 🤔 boyu uzun bir bebek.. İnternetten alacağım hiç bilgim yok ayakkabı numaraları hakkında yardımcı olabilir misiniz 🥰🙏
mnnakanne Gunsss ilk alacaksan deneyip almanı tavsiye ederim canım ay besabıma göre numara büyük küçük olabilir
Bgmbgmbgm Gunsss topuktan baş parmağına ölçüp kaç numaraya denk geldiğine bakabilirsiniz internetten..
Gunsss mnnakanne aslında bende öyle istiyorum ama zaruri şeyler dışında dışarı pek çıkmıyorum sakin bir zaman kollayıp denemek lazım o zman 🙏
Gunsss nursocum çok teşekkürler bende öyle yapıyorum aslında Çifter Çifter söyleyip sonra iade 🙈🙈 20 -21 bana öncü olacak 💐
nursocum Gunsss erkek bebeklerin ayakları biraz daha büyük oluyor benim oğlum 14 aylık 23 giyiyor bende onu çıkarmadığım için 3 numara söyleyip denedim ☺️
mina00 Rainmistik acıkcası markayı hatırlamıyorum esım sıparıs etmısdı trendyoldan bırınınkınıde bebettodan almısdı, sızınkı kac aylık
Pinar_kb Gunsss ayağını ölçüp intrrnetten tabloya bakabilirsin. Ben öyle yapıyorum 🤗 benim kız da ekim doğumlu 6 9 ay babetler var internette onlardan da alabilirsin.
Pinar_kb Gunsss ah keşke olsa bende araştırma halindeyim. Lcw da gördüm bugün bir kaç tane ama karar vermedim. Henüz tam olarak yürüyemedikleri için kalın tabanlı ayakkabı yerine yumuşak bir şeyler almayı düşünüyorum