Nagis aynen ortaya da yatırsam beşiğin baş kısmına kadar gidip kafayı geriye kıvırıp dayıyor. Ben öyle rahat etse de yanlış pozisyon diye düşünüyordum googleye yazdım ki doktorlara sormuşlar nörolojik muayene yaptırın falan demişler. Birkaç sitede de beyinle alakalı bir sıkıntıdan söz edilmiş. Ha bir doktor da reflüye bağlamış. Bayağı tedirgin oldum. İnşaAllah önemli bir şey değildir.