TospikOglusum Hayatımda ilk defa bir yerde şansım olduğunu gördüm bu sayede🥳🥳evet belki kimileri ise göre çok basit birşey gibi gelebilir ama bana piyango biletinden bile amorti hiç çıkmamıştı valla çocuk gibi mutlu oldum🤗🤗🤗
Minikkelebegim TospikOglusum yeni mi çıktı bende bekliyorum iki gündür sürekli post açılıyor ikinci bonus soru geldi yanıtladım sürekli giriyorum uygulamaya çıkar diye :)
GunesliHayat TospikOglusum bana da çıktı bu ay.daha önce de bir kez çıkmıştı ama bu ayki paket daha güzel 😍
Duygusuz TospikOglusum ben oglum 6 yasında o dogmadan önce üye olmustum o zamandan beri 2 ayda bir cıkıyor iyi oluyo insan hediye almıs gibi oluyo 😄
Idilimm Minikkelebegim 2.bonua aoru ne zaman geldi canim baya oldu mu ? Valla ben surekli giriyorum ama hic farketmemisim bonus soruyu 🙄 simdi sen diyince girdim cevapladim.
kaymakliekmekkadayifi GunesliHayat aay ne geldi bu ay ? Banada cikmisti ben talep suresini kacirdim ya birazdan yaparım birazdan yaparim derken kaldi simdi postu gorunce hatirladim cok uzuldum
TospikOglusum AnneVeyavrusu canm banada ilk kez biryerden çıktı sanırım sansizligimi kırdım👍😁ins sanada çıkar💞🌺
Perilla TospikOglusum Hahah bende ayni valla baktim mail geldi 1 yildir uyeydim ve hic byle sansim yok gidip bi de instda herhangi cekilise katilcam bu gazla hic hoşlanmasamda😂😂
agacsizkoala TospikOglusum yaa sayenizde baktım bende kazanmışım çok teşekkürler yoksa görmeyecektim 🥰
TospikOglusum agacsizkoala ne güzel vesile olduysan canm💞benimde mailime bildirim geldi yoksa uzun süredir girmiyodum
Minikkelebegim Arelkaplan iki ay önce almıştım sakin kutusunu sonrasında geleni kaçırdım bu ay da takip ediyorum burada sürekli post açıldı kutu çıktı diye bonus sorular geldi cevapladım belki bana da düşer diye bekliyorum