Gizemmmmk 3 aylık oğlumu 2 gün önce sünnet yaptırdık taburcu olurken pipisindeki sargının çişiyle düşeceğini söyledi doktorumuz ama hala düşmedi bende yarasına yapışmasından korkuyorum daha önce başına gelen var mı sargı kendi kendine mi düştü yoksa siz mi çıkarttınız 😔
Alazcns Gizemmmmk cisiyle beraber düşmez ilk cisiyle beraber siz alacaktiniz onu umarım yapışmamıştır cikarirken çok cani yanar. Oglum gecen hafta oldu doktorumuz ilk cisiyle beraber cikarin bir daha da bisey koymayin dedi. Çok geçmiş olsun
Nurayildirim Bizimki de lokal ike sünnet oldu . Batikonlu sargı bezi koydular pişirdikçe degistirin 2 saatte bi batikon damlatin ve 12 saatte bir krem surun dediler.Doktorumuz bize pet bardak yöntemini yaptirdi . Ilk sargıyı çıkarırken yapışmıştı eşim yaptı çoğu zaman çünkü ben bayılacak gibi olmuştum yapışmıştı.ama sonrakiler yapışmadı.
Gizemmmmk kbreymn ilk çişi yaptığında doktorumuz yanımızdaydı kalsın düşer diyince düşmesini beklemiştim hastanede özel spreyle çıkarttılar kolayca
HungryWolf Gizemmmmk bardakla bikac gun idare edin insallah duzelir zaten. Zeytinyagi da surebilirsin. Merhem disinda yani.