Yenidennn Ben kullanıyorum. Bununla değil de keten yazlık ayakkabısı sanbenin onunla başladık ilk adım olarak. Onu öneririm.zaten 3 bilemedin 4 ay giyiyorlar. Sonra bunu aldım.
Bende inceledim mağazada vicco ile bir farkı yok vicconun bu tarz ayakkabısı var hatta birebir aynı diyebilirim. İkiside elimdeydi. Oldukça memnunum bu ayakkabıdan, ağır diyenlere şaşırdım. Gayet hafif bir ayakkabı ama keten olan daha da hafif onlardan tercih edebilirsiniz. Tabanı anatomik ilk adım ayakkabısı. sanbenin tüm ayakkabıları anatomik tabanlıdır. Bunu da söyleyeyim gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.