Kızım 1 yaşına girecek 2 haftaya ama gece 3-4 kez meme için uyanıyor hala. Memede uyuyor zaten doğdu doğalı. Bir ara uyku eğitimi verdim pışla uyutuyordum ama aşıdan sonra ateşli durum olunca tüm düzen değişti şimdi asla kendi uyumuyor. Nasıl kesebilirim gece beslenmesini ? Su veriyorum uyandığında pış yapıyorum ayağımda sallıyorum kucağımda sallıyorum bazen uyuyor ama uyusa bile 10-15 dk sonra kalkıyor çığlık çığlığa. Yada hiç uyumuyor memeyi emene kadar ortalığı inletiyor nasıl çözebilirim bu Durumu