duygugonc İyi akşamlar kızlar ben doğum yapalı 33 gün oldu bebeğimi emziriyorum tansiyonum sürekli 9/6 geliyor benim gibi doğumdan sonra tansiyon düşüklüğü yaşayan var mı?