Merhaba anneler kızım 4.5 aylık ve iki gündür evde durmadan bağırıyor ağlama gibi de değil bi değişik çığlık atıyor sanki sürekli bu neden oluyor normal midir? Bir de gündüz uykusu yarımşar saate düştü yarım saat uyuyup uyanıyor beni sinir ediyor hiç halim kalmadı bir de ramazandan dolayı mahvoldum vallah ne yapacağım