basaktpe12 Kızlar doğum yaptığımdan beri kalçam çok ağrıyor yürüdükçe çıt çıt ediyor suan hamileyim ve daha çok kötü oldum suan uzanıyorum basamıyorum kalça çıkıklığı mi sizce doktora söyledim bebek baskısı dedi ama oğlumda olmadı çok kötüyüm
biranne1 basaktpe12 merhaba ben de 2. Gebeliğim de sakat kaldım sandım 😂 maalesef kalçam bacağım ilk haftalardan itibaren doğuma kadar ağrıdı. Doğumdan sonra geçiyor ☺️