ebraradnn hiç bir anne kanserojen madeyi bebeğinin vücuduna bile bile vermez . Bebeğimize emzirirken yada hamileyken zararlı olabilcecek şeylerden olabildiğinde uzak duruyoruz tabikide herşeyi araştıtmak bilgili olmak gerekiyor. Ve zamanla kendi bebeğinizin doktoru oluyorsunuz neyseki böyle forumlar ve doktorlar herzaman yardımcı oluyor .