aysgog Kızlar bebeğimin dudağının iç kısmında hafif beyazlıklar var daha bugün oldu ne yapabilirim 4 aylık kızım
Fundakara aysgog her emzirmede göğsüme karbonatlı su sürdüm hiç olmadı. Karbonatı su işe karıştırdım bi küçük kavanozda çalkalayıp pamukla göğüs ucuma sürüyordum. Ağzına sürün ve her emzirmede göğsünüze sürün geçer ve bidaha olmaz
basaktpe12 aysgog canım benim ablamın kızı öyle oldu benim annem hep öyle sildi orayı silmezsen geçmez karbonatdan tedirgin olduysan pamuğa su dök ılık sil hergün geçiyor
Fundakara aysgog yok ya sadece emen çocuklarda ara sıra olabiliyor ek gıdaya geçtikten sonra bitiyor diye biliyorum