kubra2608 Hanımlar bebeğim 4 ay 20 günlük.Sadece mama ile besleniyor bu yüzden ek gıdaya geçtik 3 gün kuralı ile sebzelere tadım yaptırıyorum ama ne verdiysem bu zamana kadar hep bi ağzına alınca öğürüyo.Daha küçük olduğu için mi yapıyo bunu anlamadım.Sizinkiler de yapmış mıydı.İlerde yemeyecek diye korkuyorum
Pinky35 Beğenmiyor canım o yuzden, benim kızım 6 aylık , bende 4 aylıkken başkadım tadımlara, başında seviyordu , sonra tek sevdiği bal kabagı oldu, ne versem öğuruyor , kabak verince yiyor. Bende mecbur bütün sebzelere kabak katıyorum 🤭