fndmtlu Kızlar merhaba, Bebeğim sarılık geçirmişti, çok şükür atlattık. Ama ağlarken özellikle kendini sıkarken ağladığında alnı sararıyor. Sarılıktan kalan bir durum mu yoksa genel olarak yenidoğan bebeklerde yaşanan bir durum mu?