Bebeğimi sadece anne sütü ile besliyorum her emzirdikten sonra ishal olarak kaka yapıyor ama aşırı zorlanarak ikin aktan kıpkırmızı oluyo zorlanıyor sonra birden su çıkıp gidiyor kakasi biraz zorlanmadan sonra emzirirken korka korka emziriyorum hemen ardından kivranmaya başlıyor çünkü doktor bi sıkıntı yok dedi ama hep böyle 14 gün oldu hala aynı neden böyledir yaşayan var mı