Sumeyra87 her çocukta aynı reaksiyon alınamayabiliyor malesef bizim ki uyumluydu bu konuda çok zorlandığımı söyleyemem. Emzik faktörü çok kolaylaştırdı işimi benim. Bir de meme emmiyor oluşu malesef. Ama ne olursa olsun ilk 1 hafta 15 gün zor gelir sonra uzunnn sürelerrahat edersiniz. Araştırın kararlı olun biyerden başlayın en azından deneyin. Biz annelerde çocuklarımıa kıyamama durumu söz konusu aman benim çocuğum ağlar , yapamaz uyumaz ayağa alıştı vs diye diye hep erteliyoruz aslında onu bunlara bizler alıştırıyoruz. Neden kendi kendine uyumaya da alışmasın ki. Sadece o ilk 1 haftayı göğüsleyebilecek cesareti buldum mu gelsin uzuuuun uykulu geceler hem anneye hem bebişe ☺️❤️