Kızlar yarın kızım dünyaya geleli 14. Gün 14 gündür küvez de kalıyordu yarın taburcu oluyoruz çok şükür 🙏🏻 Ama içimde bir korku var 34 haftalık doğduğu için 2100 gram biraz minik . Emzirirken korkuyorum boğazına süt kaçacak bir şey olacak diye çünkü bazen emzirirken garip sesler çıkarıyordu hemen korkuyordum . İlk bebeğim. Prematüre anneleri önerilerinizi bekliyorum 🍀