Mariiiin1 eşime doktor böyle birşey demiş ? sizce hamile kalabilirmiyim ? sperm testi yapmıs normal cıkmıs? ama 2 3 aydır deniyoruz olmuyor ? bebgim 9 aylık , emziriyorum
Babe Mariiiin1 benim de esim ameliyat oldu 4 ay sonra hamile kaldim.operasyon da cok basit 10 dak surdu.Bebek.istiyorsaniz hemen olsun ameliyatini sonra Allah nasip ederse olur gene
Magnolina Mariiiin1 Benim eşimde vardı 2 kere ameliyat oldu ama önemli olan sperm testi sonucu sayısı hareketliliği o testler iyiyse sorun olmuyor
Beyzamehmet Maşallah bu arada ne güzel cesaret etmişsiniz minikle. 2 çocuğumu doğurdum 4 ay önce benim eşimde de varicosel ama 8 ay sonra hamile kaldım sabır olur allah ’ın izniyle inşallah
sarpinko benim esimde vardi.ameliyat oldu.3ay sonra hamile kaldim.yarim saatlik kolay bi islem.doktor uc aya hamile kalrsin demisti oylede oldu