Oğlum ameliyat oldu sabah hâlâ bişey yemiyo uyanırken de kustu,sorun yok dediler. Hâlâ emmek bile istemiyor öğürüyo bezi ıslak kalmalı dedi doktor bişey yemiyo bezde ıslak değil tedirgin oluyorum. Narkozun etkisi hâlâ devam ediyor sanırım ne zaman çıkar o etkiden sizde yerde uzandığı yerde kendi kendine uyudu :(