Kızlar bi biraz birikiminin var 60 bin gibi. eşime diyorum ki bi 20 bin verip ya finans evime girelim artık ne zaman çıkarsa. Bide aranızda finans evinden ev alan var mi? 2 si de Kalan biraz paramızı araba alalım diyorum normal bir araba hem arabamız olmus olur hemde ev bize çıksa evinizi oluruz ya sizce mantıklı düşünmüyorum muyum sizce.