Kızlar selam, 10 gündür korona yüzünden karantinadaydım. Dün karantinamız bitti. Ben hala maske takıyorum ama 🤦🏻♀️ Maskemi taktığım halde kızıma da geçmişti ateşi vs çıkmıştı çok tedirginim o yüzden. Ne zamana kadar maske taktınız evde? Kendimi iyi hissediyorum bulaşıcılığım bitmiş midir acaba. Ayrı yatıyodum bugün yatak odasına geçsem mi. Nasıl yaptınız korona geçirenler yazabilirse çok sevinirim kızlar 🙏🏻🌸