KevserKaan [silindi] inşaallah doğru damlayı bulursunuz. Bizde 36günlüğüz biogaia diye bir damla önerdi doktor ama bagarsaklari düzenlemesi gerektiği halde kabız yaptı sanırım yarın kullanmicam bakalım sonuç ne olacak 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Happyblue [silindi] vicol alabilirsiniz. Çok memnun kaldım ben bebeği hiç bir damla fayda etmeyen kuzenime de aldırdım ona da çözüm oldu. Sizde bir doktorunuza danışıp vicol alın bence 🤗
Yigitalpim KevserKaan biogaia probiyotik onun yanında gaz damlası için sabsimplex veriliyor ikisini aynı zamanda kullanınca etkili oluyor bizde kolik vardı o zamanlar çok kullandık
KevserKaan Yigitalpim evde metsil de var ama aynı anda ikisini birlikte kullanmak istemedim doktor öyle bişey demedi 🤷🏻♀️ bakalım bugün hiç damla vermicem neler olacak inşaallah çözüm olur 🤲🏻
Elizhumakusum Sab simflex tek başına bile çok etkili. bio gaia da kullandık her bebekte etki etmiyor bize yaramadı sab tek kullanımda etkisini gördük sadece iki gündür gazımız çok rahat çıkıyor ama kaka yapamıyoruz ilaçla bir alakaso vamı emin değilim
Bebeque16 Bizim bebis de sürekli ıkınan kolik bir bebekti. Biogaia ve sabsimplex ikilisinden belirgin fayda gördük
Bseeyee Canım ben çok gazlı bir bebek olan oğlumu azıcık rezene vere vere sakinlestiriyordum gazi kolay çıkarıyor bende içiyordum bide kendime kimyon çayı yapıp içiyordum damlayı çok önermedi benim doktorum
Sinem16y Aynen bizim doktorumuzda hemen damlaya sarılma dedı. Hatta kimyonu 1 2 çay kaşığı bebegıme bile verirdim cok guzel gaz cıkarırdı