premses_annesi
[bilinmeyen] canım her anne aynı seylerı dusunuo emın ol benım bebegım 3 aylık oldu hergun kendı kendımı yıyom acmı doydumu acabaa annelik işte boyle bişey yedıkce yesınler yaptıkca daha cok yapsınlar ıstıyoruz ama benek ıste dksı dakıkasına uymuor Allah yardımcımız olsun 😬
SukranUras
[bilinmeyen] ıkınıyosa kabız olabilir poposunu kulak çubuğla zeytin yağı sürerek uyarın bisiklet sürdürüm bacakları karna doğru hafif bastırın 8 10 kere. Kabızsa inşallah iyi gelecektir. Biz kabız oşduğumız dönemleri böyle atlatıyoduk. Mama da verdiğim için mamasına bi çay kaşığı zeytinyağı koy demişti doktorumuz. Gelişimi için de faydalı okur hem demişti. Onu da yapabilirsiniz. Bi de bebek az emiyosa sütünüzü sağıp kaşıkla ya da şırıngayla verin. Sütünüz azalmasın.
SukranUras
[bilinmeyen] sık sık yaparsan evet ama ben sürekli yapmadım. Bi defa 2 haftalıkken falan lavman yapıldı o zaman doktor söylemilti uzun süre yapmazsa arada bi poposunu bu şekilde uyar diye. Bi çay kaşığı saf zeytinyağı da içirebilirsin demişti.