Kızlar yakında işe başlayabilirim ben yokken en azından biberondan süt içsin. Ya da suyunu biberondan içsin istiyorum 7 aylık hep anne sütü aldı o yüzden bi türlü tutmuyor biberon ısırıyor püskürtüyor. Suluk aldım alıştırma bardağı aldım yok içmiyor ne yapmam lazım ?