F-Betul Merhabalar, anneme aşı sırası geldi ama hangisini olacağına karar veremedi. Hali hazırda iki aşı var ve bilgilerimiz sınırlı sizlerin bilgisi var mı? Etrafta tecrübe edenleriniz var mı? Çin aşısı mı Alman aşısı mı olunmalı?