Kızlar ya oğlum 15 aylık bugün kuzeni ile oynarken parmağını kasa nın arasına sıkıştırdı tırnağı üstten koptu. Çok kötü olmuştu sağlık ocağına götürdük tırnağı gitmiş ama atar dedi. Pansuman yaptı. Kopan kısmı yine oluşur mu yoksa diğer kısmi da kopar öyle mi kalır. Başına gelen varsa bilgilendirirse şuan çok kötüyüm .