ikiprensannesii2 Hanımlar oğlum 9 aylık 5 dişi var. Emzirmeye korkar oldum, öyle böyle ısırma değil tutup çekiyor. Allah aşkına ne zaman bırakıyolar ısırmayı. Emmediği zaman bile sızlıyo
yeninesilmom ikiprensannesii2 bizde 7buçuk aylığız 1 dişi var yeni çıktı Allahım keşke çıkmasaydı ısırıp duruyor 🥲 karnının doyduğunu anladığım an çekiyorum memeyi diğer türlü hemen ısırmaya başlıyor tepki vermemeye çalışıyorum ama az da olsa bi irkiliyorum oda anlıyor gülüyor hemen 😄 tek dişte ben böyleysem ilerisini düşünemiyorum 😅