Sevgili anneler oğlum 4 ay 7 günlük şuanda. 2 aylık aşısını olunca hemşire kızarıklık şişlik akinti olabileceğini söylemişti hiç olmamıştı 4 aylık aşısına gittiğimiz gün sarı yeşil akmaya başladı ve çok akti. Gidince doktora sordum hatta gösterdim ama uzaktan baktı tabi şimdilik bişey yok 6 aylık olana kadar akması normal 6 aydan sonra akarsa antibiyotikli krem kullanırız dedi kenarları sarı olursa getir dedi o günde ufak çaplı kenarları sariydi uzaktan bakıp şuan normal dedi ama bugün yine çok akti ve dokununca acıyo gitmeli miyim acaba sizde oldu mu böyle bisey