Vajinal ultrasonla daha net görebilir o yüzden öyle söylemiştir. Benim gebeliğimde gerek görmemişti doktor 6 haftalıkken kalp atışı karından ultrasonla duyulmuştu ama gerek görülseydi vajinal ultrason da yaptırırdım. Hiç bir sakıncası yok diyor doktorlar. Sağlıkla gelsin bebeğiniz