Bebeğimin 3 gündür 38.5-39’larda ateşi oluyodu.Kendi çocuk doktorumuz o gün olmadığı için başka bi doktora gittik diş dedi.Ama diş gibi değildi bugün kendi doktorumuza gittik diş değil dedi kan ve idrar tahlili yaptık 6.hastalık olduğunu anladık.Şimdide vücudunda döküntüler başladı.Var mı bu hastalıkla ilgili bilginiz?Keşke çocuklarımız hiç hasta olmasa.