Direk normal çok doktoru. Kendisini beğenirseniz söyleyin her ay düzenli olarak kontrol için size gelmek istiyoruz vs. diye. Benimde hala düzgün bir doktor6m yok sadece kulak ağız kontrolu yapıyor kilo boy vs bakıyor hiç demiyor bu ay oturmaya baslayanilir ek gıdada sunu yedir bunu yapma baştan savma degil detaylı bilgi veren bir doktor bulmanı tavsiye ederim sonuçta her ay gideceksiniz