HaticeAda Derya341986 ben doğduğundan beri aptamil veriyorum herhangi bir hafta kaka sorunu olmadı. Bence mamayla alakalı değil
ElaKumsal Derya341986 mamayla alakalı da olabilir olmayadabilir. Ben de doğumdan beri 5 mama değiştirdim. En son aptamil almaya başladımm 4 aydır aptamil kullanıyorum. Her gün düzenli yapar. Doktora danışın yada probiotik kullanın bio gaia , maflor vs
Huzurum42 Derya341986 bende o sorunu yasadim dr aptamilin baska türlu olani verdi conformil oyle birseydi yine devam ediyor fitil atiyirdum.bebelac gold geçtim kendim hergun ayni saatte düzenli yapıyor yavrum
Sefanurkahraman HaticeAda bilemedim canım bende doğduğundan beri mama verdim arada bir oluyordu hala da oluyor
Mucizeana Derya341986 evet aptamil kullanırken bebeklerimin poposunu uyarmadan yapamıyolardı. Ama ve hipp kesinlikle tavsiye ederim. Sma kullandım şimdi hipp kullanıyorum memnunum.
Gulzar Derya341986 3 gün mü?? Çook fazla Allah muhafaza bağırsağı falan çatlar çocuğun:(Doktoruna söyledin mi? Değiştir canım menim oğlum doğduğundan beri günde 4 defa yapıyor şimdiyse 1-2 kere (11 aylık)
Mucizeana Elvn94 geçti tabiiki koca kız oldular 😍 ben 3 gün yapmadılarsa uyarıyodum ama sonra sonra onuda bıraktım yeri geldi 6 gün yapmadılar ama sonunda yaptılar. Şimdi de ek gıda yedikleri için yoğurt falan kolay çıkıyolar şükür ama yinede 2 günde 1 🤗
durupelin Derya341986 bizde aptamil kabız ve gaz yapmıştı 4 mama değiştiren biri olarak şu an evolvia kullanıyorum ve çok memnunum