Merhaba arkadaşlar.
Oğlumun uykusu vatdı direndi bende oynasın diye yürütecine koydum yan odaya gittim işim uzadı sesi çıkmayıncs merak ettüm yürütecin içinde yok. Anlık dedim parkın içinde herhalde onun içinde d yokk aklımı oynatcaktım. Oyun Parkıyla yürütecin arasına düşmüş sırt üstü yatıyor duruyor öyle. Ne bir düşme sesi ne bir ağlama hiçbişey yok. Ama içim rahat etmiyor keyfi yerğnde el şıklatmalarımada tepki veriyor. Kızarıklık falanda yok . Ne yapsam bilemedim