Doğum belgen ile aile ve sosyal çalışmaya gitsin eşin başvuru yapsın ilk çocuk 300tl . Sgk ya da yine aynı şekilde gitsin süt parası 202 TL o da. Çalışıyor muydun bilmiyorum 🤷🏼♀️ Yoksa onun içinde doğum belgeni işyerine veriyorsun bildiriyorlar SGK ya. 🤗