Merhabalar🌼 bebegim ek gidaya gecince farkettim ki buzlugu cok kullaniyorum yani surekli bir seyler yapip buzluga atmak işimi cok kolaylastiriyor. Simdi malum buzluklar küçük e kurban da geliyor. Derin dondurucu alsam iyi olacak diye düşünüyorum. 3 ya da 4 cekmeceli derin dondurucu kullanip memnun olan tavsiye yazabilecek olan var midir 🤩