birboncukannesiiii 2kezanneoldu kaç kg doğduğu önemli. 4kg doğduysa 300gr almış az demektir. 3500 gibi doğduysa gayet ideal demektir… google a persentil tablosu yazın ordan hesaplayın.
hanasil Bizim 1 aylık kilomuz 4300dü 3300 doğdu hastaneden 3100 ile çıktık sizin doğum kilonuz nedir?
marscicegi Asıl mesele bir aylıkken kaç kg olduğu değil doğduğunda kaç kg ydu şimdi kaç kg oldu diye sormak lazım gelişiminin yeterli olup olmadığını anlamak için :)