eslemsiii Daha önce hiç yapmadım ama içli köfte yapmak istiyorum bilenler yardımcı olabilir mi ? bi arkadaş onun hamurunu yoğurup tutturması zor oluyor falan dedi bende emin olamadım yaparım tutmaz malzeme ziyan olur falan 🤷🏻♀️
Kubra_2019 eslemsiii zor iş bacım, ben tek cerrar dip yapamam ya annem olacak ya ablam. Diğer ablam zaten hatay da tahinciyken makina gibi tik tik yapardı.
eslemsiii Ayazinannesi3001 teşekkür ederim ☺️ Hamuru şekillendirirken nasıl yaptın şunu yaptım kolay oldu dediğin bişey var mı ?
eslemsiii Kubra_2019 bizde Hatay’dayız ama bi komşuya gel göster diyemiyorum virüsten tedirgin oluyorum binada pozitif olanlar oluyor
eslemsiii feamtrmea bende bu yüzden cesaret edemiyorum. Komşu teyzede makinası var ama o da makinayla bir geliyo 😂 verse kız uyuduğunda kendi kendime denesem iyi olurdu. 😂
Ayazinannesi3001 eslemsiii valla ben elime aldım.yuvarladim. baş parmağımla dondure dondure içini açtım. Artık el alışıyor bir kaç kez yapınca sen mesela limon sıkacağınin oraya streç koyup da yaoabilirsin. İnternetten izle mesela şekil vermesini
feamtrmea eslemsiii ahahah mantıklı aslında 😄 kapısına git alsam olur mu birazdan geri getiririm de öyle verir belki kendş gelmeden😄
eslemsiii feamtrmea makineyi kullanamayız diye geliyor heralde bi arkadaşa yapmıştı ama içli köfteler patlamıştı hep kızartırken 🤦🏻♀️
Ayseli Salatalıkla yapanlar oluyor gayette güzel görünüyor denemedim ama denersen kesin yaparım salatalıkla 🙈