Kizlar dün aksam kizimin atesi cikti 7 aylik calpol verdim gece ikinci sfer verdim dusmedi hastaneye gttim acilde calpol verdigk icin bse yapmadilar suyla bez pamuk uygula dediler yaptim kac sfer sbah ates devam ediyodu sbah doktordo gordu fitil verdi oglen verdim hala atesi var idrari temiz ckti sadece ates var huzrsuz degil herhngi bska bi skntimiz yok ilk bbegim cok stresliyim endiseliyim basiniza geldimi doktor norml korkulcak bisey yok hsta olucak dedi ilk kez mi hsta oluyo dedi yani ne zmn bdaha hstaneye gitmem lazm kac dreceds biseyde ypmadilar