Eşimin 7 gün oldu bugun iyileşti gibi tabi test olcak ta bende bugun sabah bogaz agrıdı burun akıntısı öksürük var bana göre bu grip yani tam gribim suan her haliyle akşam ıslak sacla uyumusum hani üşütmüşte olabilirim ama sizce brnde olmusmuyumdur gecen gün test yapıldı negstifti