Aleynabali 4 aylık bebeğim var emziriyorum 3 gündür sağ koltuk altımda 2 tane kocaman yumru gibi şeyler vardı dün ağrısından yatamadım bugün doktora gittim süt bezesi dedi apse yapabilir vs dedi antibiyotikle ağrı kesici verdi ikisini de kullandım ama bugün yine yatamıyorum ve sol tarafta da şişlik olmaya başladı gibi kollarımı kaldıramıyorum daha önce böyle bişey yaşayan var mı bu ağrıyı geçirebilecek bişey bilen ya da?
Mervecik1 Aleynabali bende aynısı oldu koltuk altımda kocaman yağ bezesi gibi olmuştu ılık duşa giriyordum sıcak su açıp birden masaj yapıyordum
BiciNanaMusi Aleynabali canım süt kanalların tikanmistir sürekli sagip acman lazim biliyorum çok ağrı yapıyo dur ben defalarca oldum ayrıca hiç ilaç icmedim çok ilerlemesine izin vermeyip actim çünkü 2 saat uğraştığımi biliyorum başka türlü rahatlayamazsin
MirAlimm Aleynabali mastit galiba netten arastir haşlanmış dondurulmuş lahana koy ben çok sagdim makineyle elime böyle top ak topak toplanmış sutler geldi sonra geçti ilik dusta yap çok masaj yap ama dikkat et ameliyata kadar gidiyor emzirip sağ tek çözüm bu
Aleynabali BiciNanaMusi sürekli emziriyorum belki iner diye ama bi faydası olmadı bi de sağmayı deneyeyim bakıyim çok teşekkürler
MelikeNarin Ben 8 ay önce doğum yaptım doğumdan iki gün sonra koltuk altlarım da dediğiniz süt bezelerinden çıktı bende ağrı hiç olmadı sürekli emzirdim ve süt sağma makinasıyla sağdım koltuk altlarım inmeye başladı ve iki gün içinde tamamen düzeldi birdaha da olmadı
Aleynabali MelikeNarin ben de sürekli emziriyorum ama sağmayı denemedim hiç onu bi deniyim inşallah faydası olur
Aleynabali MirAlimm ayyy bişey olmaz inşallah doktor apse yaparsa yarmak zorunda kalırım dedi ondan korktum ben de zaten 😓
MirAlimm Aleynabali bak işte sağ tamam mı makinenin ayarını 5e al süt bitsede sağ ben öyle yaptım gelen topak topak sütleri görseydin