Gunisigi Bebeğimi dogurali 29 gün oldu hala göbek bağı düşmedi ne yapacağım bilemiyorum yıkanamuyorda bebeğim çevrenizde böyle olan oldumu hiç deliricemmmm
Gizemhzl Gunisigi kilo durumu nasıl az kilo alımında gec düler gec düşmesi de patolojik olabilir. Mutlaka doktora gidin
qwrt1245 Kurumasını engelleyen bi durum vardır 20 gündem sonra düşmediği hallerde doktora gösterilmesi gerekiyor mutlaka doktora götürün bebeğinizi
Gunisigi qwrt1245 götürdüm sprey verdi bir hafta dur kullanıyorum hala yok düşmüyor bir aylık olacak 2 gün sonra
Emir123ali Gunisigi bebeğinizi sık sık yıkasaydınız daha çabuk düşerdi bonyodan sonra gazlı bezle göbek bağını sarıp kurutsaydınız dşerdi
Gunisigi Emir123ali iyide hastanede kesinlikle yıkamayın dediler dogunmada da yikamadilar aradım yikayimmi diye 20 Co günde hayır dediler onada anlamadimki
Gunisigi Bugrababy of biliyorum kafayı yiycem operasyonlada almıyorlar mis aradım doktoru dediki muane var cuma gel dedi mal adam
nursocum Gunisigi valla kuzum en geç benim oğlumun düştü sanıyordum bende napmak gerekir hiç bilmiyorum
Gizemhzl Gunisigi dogumdan sonra kilo alımını demiştim. Dogum kilosunu degil. Az kilo alan bebekelrde gec düşer, farklı bir seyde olabilie gösterin hee ihtimale karsı
Emir123ali Gunisigi çok şaçma ama bebek yıkanmazmı ya hastane karışamazki büyükleriniz yokmuydu size yardımcı olucak örneğin bebeği 20 çıkar mesala
Gizemhzl Gunisigi yıkamamak dogru. Kızım yogun bakımda kaldı orda gecti bu süreç. Göbek bagımız 12.gün düştü cnkü prematüre oldugu için kilo alımı yavas oldu. Yıkama işleminide bag düştükten belli bir süre sonra yaptılar öncesşnde nemli bezle sildiler hep
Gizemhzl Gunisigi saglık calısanına hakaretin agır cezaları var bilginiz olsun. Üstelik para cezasına cevrilmeyedebilir.
Gokayrab Gunisigi Gunisigi merhaba banada silme banyosu önerdiler. Fakat annem yıkayalım dedi 1 dk sürmedi banyosu hergün yıkadım 7. Günü düştü göbek bagı. Kuru ve temiz tutdum.