Evet hanımlar şimdi benim dokuz buçuk aylık bir kızım var ikinciye hamile olduğumu öğrendim. Suanlik kimseye söylemedim. İlk kızımda da hemen soylememistim çünkü annem biraz tepki verir diye ilk çocuğumda ben hiç beklemiyordum dedi. Komşulara da biz şuan istemiyoruz demiş. Sonradan öğrendim. Şimdi ikinci bebeğimin testini attım. Bence inşaAllah öyle bişey yoktur dedi. Moralim bozuldu bundan öncesinde biz eşimle baya tartışmış tık sorunluyduk ki hala oluyor ama bana bu adamdan bir daha çocuk mu yapacaksın dedi. Ne sevinebildim ne uzulebildim. Üzerimde büyük bı ağırlık hissettim. 😔😔😔 Çocuğum sağlıkla gelsin inşaAllah. Veren Rabbimdir onun hikmetinden sual olunmaz.