Mertbebek50 Anneler yarın 1 aylık aşımız var sizce ağır bir aşımı bizi neler bekliyordur birde saglık ocagı kaynanamların dibinde gelin bize illa diyor görümcemin dogum günü evin insanı olacak diyor sizce gitmelimiyiz
Tazeanne3434 Mertbebek50 bence şu ortamda alsa gitme ben eşimle bile ayrı yatıyorum 20 gün önce doğum yaptım adam bebeğini kucağına almaya korkuyor iş yerinde hergün bi vaka çıkıyor riske atma derim Allah korusun nerden ne geleceğini bilemiyor insan şu ortamda
Bebegimm1 Mertbebek50 uyku huzursuzluk yapabilir aşıdan sonra evinize gitseniz daha iyi olur siz bilirsiniz yine
icegul Mertbebek50 1 aylık aşı doğumda yapılan aşının 2.dozu olduğu için pek etkilemez yan etkisi olmaz demişti bana ebe
Mertbebek50 Tazeanne3434 biz gitmesek onlar gelecek bende gitmek istemiyorum kayınbabam zor duruyor evinde gelecem gelecem diye
Ya9593 Bir aylık aşıda hiç bir sorun olmuyor normal devam ediliyor ikinci ayda az huzursuz oluyorlar o da koldan olan zor olduğu için ama virüs nedeni ile evine git derim bebeğini riske atma
Bugrababy Mertbebek50 ebe vücut direnci düşer, ateş yapar dedi de. Eşin gitsin sen gitme bence. 1 aylık bebeğin ne işi var.
Nesrincente Mertbebek50 hiç bişey olmadı bizde cok sukur huzursuzluk ateş falan hıc bı sey zaten ebe genellikle bişey olmaz dedı
UraSsmom Mertbebek50 Çok şükür benim oğlumda hiç Bi aşının kötü Bi etkisi olmadı sadece uyku hali oldu ama her bebek bir olmayabilir. Doğumgünü de varmış, bence anne aşı var huzursuz olur şimdi duramam gelsem de diyin gitmeyin.
sheesyelllow Mertbebek50 biz bugün 1 aylık asimizi vurulduk doktorumuz ateş vb yapmaz dedi şimdilik oğlumda iyi
Laylaylaylaylom Mertbebek50 Kesinlikle gitmeyin bebeğiniz çok küçük bağışıklığı çok düşüktür virüs kapar Allah korusun