Nelf28 Selamlar anneler. Bebeğim mukuslu kaka yapıyordu doktora 3. Ayındayken söyledik ön sütü çok alıyordur dedi. 5. Ayda tekrar söyledik süt ve süt ürünlerini komple kesin eser miktar bile olmasın dedi. 15-20 gündür tüketmiyorum bir iki kere unuttup bi kaç cips ve ayran içtiğim oldu ama aklıma gelir gelmez bıraktım. Şimdi buna rağmen tekrar mukus var. Ancak mukus kanlı değil benim gibi olan var mı? Bu durumda doktorlarınız sizlere anne sütünü kesin mi dedi?
Ultraslan40 Nelf28 diyetinize harfi harfine uyun, sütten kesmezler merak etmeyin, ki ilk defa görüyorum. Sadece Ön sütü emen bebekler de mukuslu kaka olabiliyor yeşil renkte olabiliyor, genel hali nasıl onu da değerlendirin ona göre hareket edin.
Kinginthenorth Nelf28 bizim de hep mukuslu kakamız. Doktorumuz kan görmediğiniz sürece sorun yok boşuna diyet yapma dedi.
Kinginthenorth Nelf28 ayrıca anne sütünü kesmek çok yanlış. İleri seviyede ve sebebi bulunamayan alerjilerde anne besinsiz kaldığı için son çare süt kesiliyor. Bence siz başka bir doktora da görünün.
ebannezm Nelf28 benim çocugumdada var aynı problem mukuslu kaka bunun yanında emmiyor kilo almıyor emmedigi için. Kakasını çok zor yapıyor. Bende önce önsüt alıgor diye düşünmüştüm ama mide bulantısıda eşlik edince doktorla görüştüm. Süt alerjisi dedi. Şuan ben diyet yapıyorum 10 gündür ama hala düzelme yok.
Lilasya Anne sutunu kesinlikle kesmeyin! Ben sanmam ki herhangi bir doktor da sutunuzu kestirsin. Bu isin tek yolu maalesef diyet
Nelf28 Lilasya iyi ki varsınız iyi ki bi cümle bişey yazdınız o kadar zorda hissediyorum ki çok yalnızım ve burada bile bi mesaj alamadım çöktü psikolojim. Doktor anne sütünü kesmek zorunda kalırız alerjik mama veririz onunda tadı çok iğrenç demişti. Çok üzüldüm tekrar mukusu görünce.
Nelf28 Ultraslan40 aslında çok huysuz huzursuzdu süt ürünlerini kestim keseli daha neşeli daha kendinde. Büyümesiyle mi ilgili bilemiyorum ama eskisi kadar mızırdamıyor
Ultraslan40 Nelf28 zaten bir süre sonra bu durum geçiyor, siz kafanıza takmayın ama dediğim gibi boşta bırakmayın. Kakasını ve genel halini incelemeye devam edin, hoşunuza gitmeyen aksi bir durumda doktorunuzla iletişime geçin.
Nelf28 Ultraslan40 geçiyorum çok teşekkür ederim cevabınız için. Anne sütünü kesmek zorunda kalma düşüncesi üzdü beni siz daha önce yaşadınız mı?
Ultraslan40 Nelf28 ben yaşamadım ama çok şahit oldum, başka doktora da gösterin sütten kesme gibi bir durum olmaz çünkü, sizin sıkı bir diyet programı yapmanız lazım bir süre sonra zaten geçecektir inşallah 🙏
ebannezm ebrucakl bunu neden sordunuz? Bende aynı problemi yaşıyorum benim bebegim çok zor kaka yapıyor
Nelf28 Ultraslan40 inşallah en baştan en kötüsünü söyledi doktor ister istemez tekrar görünce moralim çöktü
ebannezm Nelf28 benimde morelim çok kötü benim bebegim kilo almıyor hiç bişeyi emmiyor kaka yaparken aglayarak yapıyor o kadar üzülüyorum ki anlatamam. 10 gündür o kadar dikkat ediyırumki diyetime ekmegimi bile kendim yapıyorum yedigim herşeyin içerigini okuyorum. Dışardan yemek yiyeceksem soruyorum buna ragmen düzelme yok. Ben ısrarla mama istedim doktorum şimdilik gerek yok sabredecegiz dedi