Tunanin_annesi26 Merhabalar, 7 aylik oglum var . Ilk 6 ay hipp in 1 numarasını kullandik .6 aydan sonra 2 numaraya geçtik. Genelde ağızdan gaz çıkardığında yüz üstü yattığında karnının üzerine çöktüğünde mamayı kusuyor ağzına geliyor . Mamadan mi kaynaklı acaba böyle bi durumla karşılaşan oldu mu?
AliyeAsel Tunanin_annesi26 arada bizdede oluyor ama o baskıdan canım ben şimdi yedirip yürüteçe koyuyorum ama direk yere yatırırsam ne yerse yesin biraz cıkarıyo
MelikeNarin Benim kızım 7,5 aylık en başından beri hipp kullanıyoruz ne yedirirsem yedirim biraz hareket etsin ters dönsün kusuyor mamadan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum hazmedemeden hemen hareketlenirse ister istemez kusar canım
Tunanin_annesi26 Bende oyle düşünüyorum fazlarını çıkarıyor. Hipp ten memnunum bu zamana kadar. Aptamil mi denesek diyoruz birde ama o da kabiz yapmıştı öncesinde