Prensessannesiyimm Kızlar bugün 4 ayımızı doldurduk . Bu ara uyku problemi ve emmeme sorunumuz var 4. Ay atağı midir bilemedim. Sizinkiler nasıl onlarla nasıl vakit geçiriyorsunuz neler yapiyorsunuz
Zeyna_ Prensessannesiyimm 3 ay 20 günlüğüz. Emmeye düşkünlük var tam aksine. Fakat uyku asla yok. Uyumamak için direniyor
Prensessannesiyimm Evet ya sabahlara kadar doğru düzgün uyumuyor inşallah en kısa zamanda geçer bu durum Zeyna_
MehmetefeM21 Al bendende Okadar kendi kendne bagırlmlar boş yere ağlamalar huysuzluk uyku yok atak herhalde
Prensessannesiyimm MehmetefeM21 Büyüdükçe bi rayına oturturuz herşeyi diye düşünmüştük tam tersi oldu