Sarella Hickimse bence olmamıştır ben normal buz dolabında 1 hafta beklettim tatlıda yaptık yedik üzeri de lekeler varsa küflü veya kötü kokuyorsa bozulabilir
Mom077 Hickimse bence biley olmamıştır canım kullana bilirsin dısarda beklet 15 dk falan havalansın sonra kullan