Maria Aynı durumu aynı dönemde bizde yaşadık. Geçer dedik ama geçmedi doktora gittik. Atopik dermati olduğunu ve besin alerjisi olduğunu söyledi doktorumuz krem kullandık geçti. Süt ürünü içeren hiçbirşey yemedim, yumurta ve kuruyemişte yemedim düzeldi. 4. Aya giriyoruz. Eğer bilmeden süt ürünü birşey yersem yüzünde kızarıklıklar tekrar çıkıyor. Musteka Stelatopia serisinin şampuan ve kremini kullanıyorum memnunum. Tavsiye ederim.