Gulnuraraserol 4 gündür oğlum gün içi gayet iyi neşeli emmesi falan yerinde ama akşam 7-8 den sonra ağlama krizine giriyor çok uykusu var belli ama uyumuyor emmek istemiyor ne yapmalıyım bilemiyorum kaka sorunu yok çok şükür gazıda yok bence ama neden böyle çözemiyorum 😓 5 ay 18 günlük oğlum
Yersu Gulnuraraserol benim kızım da 4 ay 23 günlük akşamları aynı saatte bi başlıyo gece 11-12 ye kadar o şekilde gidiyo uyumak istemiyo sürekli biri benimle konuşsun istiyo 🤷🏻♀️
ZeynoEylul24 Gulnuraraserol kundak yapmayı dene ve oyle uyutmaya çalış birde oyle dene bakalım. Ayni sorun bizdede vardı. Uykuya giremiyor çılgına dönüyordu. Sadece kollarını kundak yap yüzünü ince Birseyle ört.
BuseBora Gulnuraraserol benim oğlum sadece 8 günlük aynı sorunu bende yaşıyorum 3 gündür saat 7 de başlıyor anlamsızca ağlaması ve gece 11:30 a kadar devam ediyor artık sinirlerim bozuldu bende ağlıyorum susmuyor ne yapsam ne etsem 11:30 dedim mi yavaştan dalıyor ve gidiyor
Gulnuraraserol Yersu benim oğlum ağlamaya bi başlıyor en az 2 saat hıçkıra hıçkıra ağlıyor zorla uyuyor ara ara uyanıp yine ağlıyor en son şiddtli bi ağlama oluyor sonra derin uykuya dalıyor sabah uyanıyor gayet neşeli çözmüş değilm her akşam aynı saatte çok garip
mucizem6161 benim oğlumda 3 buçuk aylik bir haftadir bizdede durum aynı vallahi netcegimi sasiriyorum
Gulnuraraserol mucizem6161 artık kendimi dışarı atıyorum gündüzleri zaten uyku yok bari temiz hava alıyım diyorum dışarıda uyuyor benim oğlum evde akşam olunca garipleşiyor
Gulnuraraserol ZeynoEylul24 doğduğundan beri kundak yapamadım çok direndim ama maalesef kolları yukarıda yatıyor 🙄 yüzüne örttüm daha önce oyun sanıyor onuda şapka bile takınca ağlayan bi bebek 😓
Gulnuraraserol Serap5252 10 günlüktü kolik olduğu belli oldu ama 1 aydır hiç bişeyi yoktu hatta doktorumuz gaz ilaçlarını falan kesti ama şu 4 gün ızdırap oldu
ZeynoEylul24 Gulnuraraserol biraz sabır yakında biranda düzelecek. Bizde öyleydik mahvolduk ama biranda 4 aylık olunca krizler bitti. Altını acın oyle yatsın ağladığında.
Gulnuraraserol Serap5252 yok oğlum şuan 5 ay 19 günlük kolik olduğu doğumdan 10 gün sonra ortaya çıktı
Gulnuraraserol BuseBora bakıyorumda çoğu insanda bu sorunu paylaşıyor burada anlam veremedim akşam olsun istemiyorum resmen
utkununannesi_ BuseBora benim oğlum da sizin oğlunuz gibi 7 de uyanıyo 11.30 a kadar ağlayıp duruyo en sonunda 11.30 da uyuyo
Zuzuuu Gulnuraraserol Kızımda öyle akşam oldu mu 8 de muhakkak banyosunu yaptırırız ve 1 saat babası oynatıp yorar 9 da uyku modunu almak için karanlık odaya gidip yarım kundak yapıp müzik açarım 40 dakika boyunca uyumaya çalışırız hergün rutin şekilde gider böyle 😅😅😒
Gulnuraraserol ZeynoEylul24 biz 4. Ayımızda daha kötü olduk bakalım belki 6 aydan sonra düzelir oğlum
BuseBora utkununannesi_ sallamaya alışacak galiba sussun diye sallamaktan babasıyla belimiz agrıyor siz nasıl sakin ve sessiz olmasını sağlıyorsunuz
utkununannesi_ BuseBora bizde aynı sizden farkınız yok 😀 Sürekli sallıyoruz uyusun diye hafif dalıyo bırakınca gözler yine açılıyo
utkununannesi_ BuseBora bazen kucağıma alıp evin içinde gezdiriyorum konuşarak öyle biraz sakinleşiyo