Anneler oğlum 2 aylık çok fazla kusması vardı reflü olduğu söylendi ilaçlar ile biraz düzeldi ama uyurken hiçbir sorun yok gayet güzel nede alıyor fakat uyanık ilken burnundan hep ses geliyor.böyle bir durum yaşayan varmı doktor reflü ve kilolu bebeklerde olur dedi ama solunum sonuçta çok kafama takıyorum